mandag 14. februar 2011

Prinsesse og bursdagskake.


Oreo cake
Ja da var jeg her igjen med et nytt innlegg. Er en stund siden nå, men slik går det når man ikke lenger har egen pc :P Min kjære data er en tur hos legen så da har jeg ikke mulighet til å publisere like ofte, men nå er jeg i hvert fall her :D
I løpet av de siste ukene har jeg laget to bursdagskaker. Den første kaken er en oreo kake som jeg har dekorert med et prinsessetema laget av sjokolade pasta. Kaken er laget til min kjære kusine Lene som fylte  3.2 år :P
Den andre kaken er en red velevet kake som ble laget til en 40 års dagJ Det var mine kjære naboer som spurte om jeg kunne lage den. Hadde laget en lik kake til dem her i sommer å hadde veldig lyst på en slik til besøketJ Jeg pyntet kaken med mmf i forskjellige farger. Siden dette skulle være en festkake brukte jeg også litt kake dryss som konfetti oppå kakenJ Og for å fremheve sløyfen rammet jeg den inn med blå sølvkuler J
Disse to kakene er noen av mine favoritt kaker lette å lage når man kan dem og de blir alltid like gode. Anbefaler disse på det sterkeste J



Think Pink!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar