søndag 22. juni 2014

Marshmallow Snacks

Heihei!

Da er sommeren her og du har sikkert mange planer slik som meg! Kanskje planene dine alt starter i morgen? Eller kanskje du alt har begynt? Jeg begynner i hvert fall i morgen! Og først ut er det feiring av St. Hans! Vi skal nemlig samle familien for litt grilling og kos!

For meg kommer høydepunktet med grilling i det vi er ferdig med all grillingen og jeg kan finne frem marshmallows som skal varmes og ikke minst spises!!! Det holder som oftest med 2 eller 3 stykker, men det er ikke skikkelig grilling og St. Hans feiring før jeg har fått spist litt Marshmallows! Kanskje du også er slik som meg?

Hvis du derimot ikke liker å grille Marshmallows på grillen, har jeg et annet forslag som både store og små kommer til å elske! Jeg laget dette til 17 Mai i år og mine nevøer var veldig fornøyd! Jeg hadde laget mine klar på forhånd, men hvis du vil kan du jo la alle som skal være med få lage sine egne like før de skal spises. Alt du trenger er Marshmallows, Sjokolade som du smelter og kakestrø! Dette er en gøy aktivitet som du kan gjøre sammen med de små! Det er super enkelt og går veldig fort! I tillegg så er det ikke mye gris med dette!

Slik gjøre du.


Finn frem Marshmallows!
Ha kakestrø etter eget valg i en skål.
Smelt sjokoladen i vannbad.

Dypp Marshmallows i den smeltede sjokoladen slik at den bli dekket.
Rull den så i kakestrø. La de stå noen minutter slik at de stivner.
Ta deg en marshmallows, spis og kos deg!
Nyt sommeren!



Som jeg sa er dette veldig enkelt å lage! Men det er også kjempe godt!




Think Pink!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar