søndag 31. august 2014

Winnie The Pooh Birthday Cake

Hei alle sammen!
Da var enda en uke på hell og en ny står og venter på å få ta fatt! Men mens vi nå er helt på tampen av denne uken så tenkte jeg å skrive et lite innlegg.

Som en del av dere alt sikkert vet så er jeg så heldig at jeg får lov til å være tante til 3 helt spesielle gutter! Den siste av de tre kom for ikke så alt for lenge sidne, men selv om han ikke er gamle karen har han selvsagt slik som de to andre fått en helt spesiell plass i hjertet mitt. Så da jeg ble spurt om å lage han første bursdagskake ble jeg ekstra glad! Det er de siste årene blitt en tradisjon at jeg lager bursdagskaken til mine nevøer. Og de får selvsagt alltid den kaken de ønsker seg! Det er jo min jobb som tante å skjemme bort! Bursdagskaken måtte derfor bli ekstra fin til den lille store gutten vår!

Tema for kaken skulle være Ole Brumm! Jeg bestemte meg derfor for å lage Ole Brumm med vennene sine! Og selvsagt skulle også de feire bursdag!

Selve kaken var en red velvet kake dekket med MMF. Alle figurene er laget av fondant og selvsagt spiselige! Jeg endte opp med å lage Ole Brumm, Nasse Nøff, Tigergutt og Tussi! Alle fikk selvsagt gi gaver til bursdagsgutten. Og alle hadde med seg ballonger!

Kaken falt i smak hos både liten og stor! Og alle spiste seg gode og mette. Som dere kanskje alt har forstått hvis dere har lest mine innlegg om familien før så vet du nok at vi er alle veldig glad i red velvet kake! Bursdagsbarnet derimot var kanskje mest begeistret over innpakningspapir og bursdags sang. Allsang var hvist mitt i blinken for vår lille prins!

Håper du likte kaken! Gi gjerne en lyd om hva du synes! Tilbakemeldelser er alltid kjekt!






Think Pink!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar