søndag 16. november 2014

Dåpskake

Heihei!

Hver helg er det mange barn som blir døpt, og av og til blir jeg spurt om å lage en dåpskake til slike anledninger. I dag tenkte jeg å dele en av disse kakene som jeg har laget.

Kaken laget jeg for noen måneder siden, så denne har lagt lenge og ventet på å få bli publisert. Kaken er en red velvet kake med ostesmørkrem. Den er to etasjer høy og er trukket med rosa farget MMF.

Kaken har jeg pyntet med både en sløyfe på bunnen, et par glitrende rosa Converse sko og en baby helt på toppen som ligger å viler på et lite babyteppe. Som jeg nevnte over er kaken to etasjer høy. Dette gav meg selvsagt mulighet til å kunne ha med flere elementer på kaken enn jeg ville hatt mulighet til ved bare en etasje. Du må derimot planlegge en del mer når du har to etasjer som skal pyntes enn bare en.

Jeg personlig synes det er ekstra gøy å få lage slike kaker som dette, da jeg vet at de vil bety mye for dem som får dem. Det er noe helt spesielt å få lage en kake til en stor dag for andre mennesker. Og jo mer jeg får slå meg løs selv med kaken jo gøyere er det. Det eneste jeg ønsker når jeg lager kaker for andre er at de skal få den fineste kaken de kunne fått. Jeg prøver derfor alltid å gjøre den så spesiell og enestående som mulig. Kanskje du også har det slik når du baker? Vel dette ble i hvert fall resultatet for denne kaken! Håper dere likte den alle sammen! Skriv gjerne en liten kommentar om hva du synes!






Think Pink!








1 kommentar: