søndag 25. januar 2015

Lightning McQueen Kake

Da var året skikkelig i gang igjen og her begynenr det å dette inn ønsker på kaker. Denne kommende uken er den min nevø på 8 år som har et ønske om bursdagskake. Og om ikke så veldig lenge skal det lages både dåpskake og bryllupskake. Men før jeg kommer så langt tenkte jeg å dele en kake med dere som jeg hadde helt glemt at jeg hadde liggende her på vent!

Noen helger er det flere som ønsker kaker samtidig så da får jeg ikke delt alle kakene med dere! Kaken jeg skal vise i dag er en bursdagskake jeg laget til en gutt som fylte 5 år. HAn ønsket seg en Lightning McQueen kake for anledningen. Da det var bilen som var det viktigste for bursdagsbarnet bestemte jeg meg for å lage en langpanne sjokoladekake smurt med sjokoladesmørkrem og trukket med MMF. Selve bilen laget jeg av cereal treats og dekket med fondant. Etterpå brukte jeg spiselig glitter på stjerner og bokstaver så de skulle skinne litt ekstra!

Resultatet ble denne kaken som du kan se på bildene. En skikkelig guttekake til en tøff 5 åring! Hvis du ønsker å ta en titt på lignende bilkaker jeg har laget er det bare til å gå inn på bursdagskaker for gutter!





Think Pink!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar